Elaes Ozozge Bizim olmuştu üst tarafında da şişlik vardı göz pomadı önerdi doktorumuz ucuna sabah akşam sürdüm şişliğe de sudocrem geçti. Pomadın adını hatırlamıyorum bakıp yazarım isterseniz
Drydnz12 Ozozge benim oğluşum da da oldu bugün. Burts bees Pişik kremi sürdüm birdahaki bez değiştirmemde kalmadı bir şey çok şükür 🤲🏻 Bu burts bees gerçekten mucize 🤲🏻
Kereminannesiii Ozozge ara ara oğlumda da oluyor pişik gibi sık sık yıkıyorum altını açınca böyle durumlardaki pişik kreminden biraz sürüyorum hemen geçiyor.
-Sunshine- Ozozge Bi sorun oldugunu düşünmüyorum canım benim oğlumunda arada kızarırdı pişk kremi sürerdim geçerdi. Ben fito kremi kullanıyordum hemen geçirirdi. Başka bi pişik kremi deneyebilirsiniz