Öncelikle erkek anneleri damlar lafını kınıyorum çünkü tabiriniz hoş değil hanım efendi ! Bir erkek annesi olarak başıma gelmedi fakat şöyle bir şey söylemek istiyorum ben oğlum doğdu doğalı bezini neredeyse yarısı kuru sadece önü ıslak ama çok ıslak olmadan hemen sürekli değiştiriyordum ayrıca pişik kremi olarak sudocrem kullandım doğdu doğalı biz öyle şeyler yaşamadık hiç o yüzden pişik kremini kullanın derim ve sürekli bezini değiştirin bez markanızı da değiştirebilirsiniz demek ki emiş gücü iyi değil ki ıslak tutuyor ben prima kullanıyorum çok memnunum şu an 8 aylık olmak üzereyiz gaz dışında bir sorunumuz olmadı şükürler olsun hala bezini sık değiştiriyorum ve banyp yaparken en son küvetin içinde biriken suya oturtuyorum 5 dk kadar