Sule77 kesinlikle bazen diyorum koysam uyusa falan sonra üzülüyorum söylediğime kedi gibi kucağımda boynuma sokulurken ki hali geliyor aklıma demek ki diyorum sıcaklığıma muhtaç dünyaya alışırken bana ihtiyacı var küçüğüm benim diye aklımdan siliniyor gidiyor. İşte annelik diyorum ömür boyu dinmeyen bir yürek sızısıymış meğerse bişey istemek sonra kendi rahatımı mı düşünüyorum ben diye istediğinden utanmak 🤷🏼♀️ Allahım sağlık versin bebeklerimize büyüyüpte üniversiteye gittiklerinde keşke kucağımda yatsaydı da işlerim kalsaydı deriz ☺️ Bir öyle bir böyle geçiyor günler Allah yokluklarını göstermesin 💙