Nonisa sizi o kadar iyi anlıyorum ki benim oğlum 10 günlükken sadece 10 günlükken hiç durmadan ağlamaları başladı o ağlardı ben ağlardım asla geçmeyecek sanırdım. Kolik dedi doktorlar çok yere götürdük hep gazı olurdu. Herkes bana kırkı geçsin yavaş yavaş düzelecek derlerdi inanmazdım ama gerçekten kırkı geçtiğinde bir nebze olsun azıcıkta olsa düzelmeye başladığını hissettim. Tamamen kolik ağlamalarının geçmesi 1.5, 2 ayı buldu. İnanın geçecek mosmor olurdu yavrum ve hiç bişey fayda etmezdi. Sadece kolik müzikleri biraz rahatlatırdı hala onlarla uyutuyorum ben