sherlock_mom bende yedim çilek bişey olmadı. Bebekten bebeğe göre değişebiliyor demekki. Ama annenin yediği besinler bebekte alerji yapar. Çileğin yaptığına eminsen yememen lazım. Benim kız kardeşim küçükken annem yeşil soğan yiyince kızarıklık olurdu kardeşimde yani doktor öyle demişti. Yemeyince geçiyor bişey kalmıyor