sherlock_mom Alerjikcmeyve olduğu için emziren anneler dikkst etmeli. Kırmızı meyve sebzeler genelde alerjik ve hep 1 yaş sonrası. Bundan sonrs tüketmeyin.
Yakın saatler icinde tükettiyseniz emzirmeyin sağın o sütü dökün.
Ben de emziriyorum yedim ama kızımin alerji durumu oluşmadı. Dikkat edin. Sevgiyle kalın 💕