Prensinannesii06 ecem34 ben ocak ayında çok kötü hasta olmuştum bana da enfluvir verdi doktor emzirdiğim halde yeğenime de ondan vermişti hemen toparladım ilaçtan sonra
ecem34 Merve1705 tamam canım doğruymuş. Ölçüsünü biliyodum reçeteyi okurken panik yaptım unuttum herşeyi
Erencinarinannesi ecem34 budecort diye bi ilaç la maske ile verilen nefes açıcılardan nebulizatör yani
Alp06 Macrol, enfluvir, calpol bir de poposundan paranox fitil koymuştum. 3 güne ateş düşmüştü. Lütfen şırıngadaki kg kaçırmayın ve saatler aynı olsun. Çok geçmiş olsun. Sizde kendinize dıkkat edin ona bakmak için direnciniz iyi olmalı.
Zeymir Hoc korkma canim benim kizim 8 aylikken olmustu. 40 dereceydi atesi. Enfluvir kullaninca ertesi gun duzeldi. Ama ilaci 1 hafta vermistim.
Batininannesi ecem34 canım benim oğlumda olmuştu 2,5 aylıkken sabaha karşı ateşlenmişti düşüp düşüp yükseliyordu sabah hemen hastaneye götürdük . 2 gün hastanede yattık serum+antibiyotik+fitil le ateşi düştü eve gelince de enfluvır a devam ettik ertesi günü iyileşmişti😔 kötü bir süreç ama çok şükür atlattık size de çok geçmiş olsun 🙏🏻