ecem34 geçmiş olsun oğlumun aynı şikayetler ile yapılan testi pozitif çıkmıştı.
1 gece 2 gün hastene de yattık antibiyotik ve enfluvir tedavisi aldı. 3 güne yakın şuursuz ateşi vardı bir 39.5 bi 37 bu şekilde devam etti
Ama kendine gelmesi hemen hemen 1 ayı buldu.
İlk 2 hafta hep uyku hali ve iştahsızlık oldu ilaçlara bağlı ishal başladı tek lokma yemiyordu.
Süreç biraz üzücü geçiyor hiç bir anne bebeğini o kadar halsiz görmek istemez çünkü ama iyi bakımla geçiyor rahat olun çok geçmiş olsun