Sydagl zorlamamaya çalışıyorum ama 2.5 ay geçti ek gıda üstünden insan ister istemiz engel olamıyor malesef 😔 Dr söylemiştik lezzet arıyo demişti o zamandan bu zamana onun yemeklerine de tatlar eklemeye çalışıyorum salça çok çok az tuz , inşAllah geçecek bu süreçler