10 aylıkken kontrole gittik yeni bir doktora ve doktor bey ne demir ne d vitamini ne de herhangi bir takviyeyi uygun görmedi. Sağlıklı bulmuyorum dedi biz de kullanmadık 1 yaşına girdi kendim araştırıp balık yağına başladım multivitaminli çünkü kan sayımına gidemiyorum en son sınırdaydı iştahı azalınca başladım ben de, sen de kan sayımı yaptırıp doktora danışarak başlayabilirsin eksiği varsa vitamin mineral yönünden tamamlamak gerek ya ilaçla ya ek gıdayla