Prensinannesii06 ben bazen anlamiyorum sert elestirmekle insanlarin eline ne geciyo diye
Ne zaman ki naif bir baslik aciyosun ve bir hatani belirtiyosun gelsin azarlamalar gitsin elestiriler
Tamam belki o oyle gordu bana bunu daha nazik.iletedebilirlerdi
Ben onlar yuzunden kendimi kotu hissettim bu cok kotu birsey
Bak sende etkilenmissin sana da biseyler yazmislar orda
Bir tek vitamin vermiyoruz diye bunu diyolarsa birseu demiyorum uslup herzaman cok onemli bence🌸
Tesekkur ederim bu arada ben de burda insanlarla sohbet ve iletisim icinde olmaktan cok mutluyum samimiyeti gördüğüm an bitiyo hersey bende😂 bu sayede cok cok guzel arkadasliklar dostluklar edindim ediniyorum🌸 guzel sozlerin naif kalbin icin tesekkur ederim
Post sahibi bu arada kusura bakmasin azicik isgal etmis oldum icimde kalmisti🙆🙊