Emiri geçen hafta dişlerimi çektirdim tel taktırmak için, çocuk doktoruna sormuştum bazı bebeklerde döküntü yapabiliyor ama çok sorun teşkil etmiyor bir kaç aaat sonra emzirirsin demişti,diş helimine sordum o da sorun olmaz böyle kaç kişiyi muayene ediyoruz dedi, çektirdm 2 saat sonra emzirdm hiç bir şey olmadı.