Pamirkus benimde kaplamaydı kaplama düştü onu tutan dişin parçası da koptu sizinki gibi kökü kalmıştı ya herşey dişe iğne yapılana kadar sonrasını hissettmiyorsun zaten. Yalnız dişeyinizin iyileşmesi zaman alıyor o da biraz zorluyor pansumana gidiyorum çektirdiğim günden beri...