Yensar Yaşına giricez ve hala 9.300 gr yiyor ama kilo almıyor oğlum 10 aylıktan beri yürüyor o yüzden çokhareketli 🥴
Zeyzey06 Valla ben kızıma hantal diyorum ama degilmis 3 4 aylik bebekler 9 10 kg ve bu iyi bisey degil gec yürüme,hareket kısıtlaması, gec dönme vs vs bide mamayla bu kilidalarda gelecekleri obez bebek anne sutuyle alanlara lafim yok .
Esdoel Zeyzey06 mama yiyen her bebek obez olacak diye bir şey yok lütfen mamayı bu kadar kotulemeyin bebeğini hiç emziremeyen anneler var aaa benim bebeğim obez mi olacak diye dusunecekler.ben 2 evladımı da mamayla büyüttüm büyütüyorum da kızım hep mama içti anne sütü almadı 3500 kilo doğdu 3 ayında 5 kiloydu oğlum 3900 doğdu şuan 2 ay 26 günlük 7100 kilo kızım obez olmadı 3 6 ay arası düşüktü kilo 1 yaşında 15 kiloydu tasiyamiyordum hareketlenince almadı bile
EzoAlvina Karadenizlii of İnan bilmiyorum sık emziriyorum diye kızdı adam 3 saatte bir dedi. Boyu da 58 santimden 61 santime gelmiş 3 cm uzamış yani yarama sütüm boy uzamaz bilmiyorum valla çok kafam karıştı
Karadenizlii EzoAlvina Aynen öyle bizim ebe bana kızıyo bem az almış dedikçe ne alacak çocuk her ay 1 kilo mu alsın ben yaşadım obez olmasından iyidir diyo gelişimi çok iyi diyo sıkma hemen canını
Damla_K Handecelik zaten bu postlarda amac kıyas gibi geliyor bana bence iyi niyetli postlar degil zayıf bebek annelerini üzmekten baska ise yaramıyor her bebek farklıdır ama illa kilo boy konusu gececek sinir oluyorum. Bir de sizinki mi zayıf benimki mi sisko demis 😒
Handecelik Damla_K amann herkes benimkine bakıp kendini tatmin etsin en iyisi :) Bi daha yazayım 17 aylık 8200 gram 10 kilo olsa taşıyamam zaten ben de zayıfım :D Bu arada alerjisi yok, sağlığı ve tüm değerleri yerinde. Sadece minik bi kızım var ve aşırı yakışıyor ona minnoşluk
Kubra01wi Damla_K ya biliyormusnuz aslında evet kıyas gibi oluyor ben geçenlerde bı post açtım kilo konusunda aslında sırf onu sormak için de kaydoldum herkes beni linç etti 🥺 halbuki insanlara kötü hissettirmek değildi niyetim gerçekten çocuğumun kilosunun iyi olup olmadığını anlayamiyordum çünkü çok iştahsız bir bebek ama kilosu iyimis ve cevredekiler benim çocuğuma zayıf muamelesi yapıyor üzülüyorum sizi çok iyi anlıyorum kilo konusunda yapacak biseyimiz yok çocuk alabildiğini alıyor her anne bebeği için en iyisini ister bebeğinin kilosu yüksek annelerde öyle onların bebeğinin gelişimi iyi diye konuşmaya hakkı yok gibi davraniliyor
Selimveasel Esdoel size katılıyorum oğlum mamayla besleniyor 4 Kilo doğdu suan 6.600 gr 4 aylık doğum kilosuna göre kilo alımı yavas obez değil yani
Zeyzey06 Esdoel ben mamayla beslenip normal kilodaki bebeklerden bahsetmedim mamanin dozunu kacirip 3 4 aylik bebekleri 9 10 kg yapanlardan bahsettin mamayi kotulemiyorum farkli yone cekmeyin lutfen.
Annem123 Esdoel inan şimdi onu düşündüm çocugun emmedi emmiyoda hiç emmediği için sütüm damla damla geliyo sağıyorum ama iki üç damladan fazla gelmiyo yani bu aralar hep mamayla beslendi acaba dedim obezmi olucak 9-10 kilo değil ama mamayla besleniyo bizim suçumuz değilki bu 🤦♀️
Damla_K Handecelik aynen canım benimki ile de tatmin olabilirler 😄 tekrar yazıyorum bende 18 ay kontrolünde 9200 dü minyon ve iyi ki oyle ona Ragmen zor tasıyorum cidden 😄 ve degerlerş normal ve cok sükür cok saglıklı bagısıklıgı kuvvetli 💞 önemli olan bu zaten
Dgndrmz 06ruzgar 10 bucuk aylığız 9aylıkken tartıldıgımızda 9.100 gramdık 74 cm dik suan bilemiyorm tartılamadık
Selimveasel Aslanimveannesi 500gr üstü kilo almasini bekliyorlar zaten gittikce kilo alımı düser ıyi almis yine bebeğiniz bizim kilo alma sorunumuz var genel olarak doğum kilowuna göre yavas ilerliyor
Damla_K Kubra01wi canım kıyas yapan da var cidden merak eden de ama cogu yarıs haline giriyor bebeklerin zaten düzenli takibi var orda hemsire doktor ne diyorsa odur burda yazmaya gerek yok diye düsünüyorum. Ben sırf kıyas icin aayy zayıf mı yaa diye ayak yapanlara gıcık oluyorum. Düzenli takibe gitmiyorsa bile internette ortalama tablolar var persentil degerleri var. Yani isteyince yol cok. Bide burda arkadasa demisler kişi sizinki mi zayıf benimki mi sisko bilemedim r senin ki normal sınırlar icinde olduguna gore arkadaşın ki zayıf degil mi buradaki amac ne yani yada bunu yazmak ne kadar iyi niyet olabilir
Seden18 Kubra01wi bebeğinizin gelişimini nette yayınlanan tablodan bakabilir aylık rutin kontrollerde sorabilirsiniz. Bi diğer bebeğin kilolu veya uzun olmasının bilgisi sizi sadece üzer. Yapmayın girmeyin böyle şeylere yazık
Kendi-halinde1i 20 aylık 15 kilo 87 cm boyuda :)🧿) unutmayinki her çocuğun gelişimi çok farklı anneler 👍