happy_sem ne kadar dogru bır cumle kurmussunuz anneye dolaylı yoldan bebegının saglıgını sorgulatmak.. belkı farkında degıl bebegının yetersız oldugunu ertesı gun kalkıcak bol vıtamınlı bır ogun hazırlıcak ve bebegıne bır yararı olcak .. boyle postlar bıze dolaylı olarak dusundurup eksılerımızı ve artılarımızı sorgulatır ve beyın jimlastiği yaptırır .. boyle olumsuz yorumlar yapmayalım bence🥰🙏🏻