06ruzgar Saçma sapan bir post başlığı olduğu için girip yorum yaptım. Söyleyin o zaman?? Bu açılan post ile bi derde derman mı oluyorsunuz? Bilgilendirmemi yapıyorsunuz? Bi konuya ışık mı tutuyorsunu?? Saçmalamayın Allah aşkına. Neden açıldığı belli. Kıyas yapmak için. Allah yardımcınız olsun. Bebelerini kilove boylarını yarıştırıyorsanız okul vs olduğunda düşünemiyorum.