Doruk2019_annesi Mutlubirkz_8 Nuk hiçbirşeyinii beğenmiyorum bir tane biberon aldım öyle bir akıyor ki bebeğim ne içtiğini anlamıyor birde boğuluyordu Avent dayanıklı bir marka ama her ürünü iyi değil emziğinden mesela hiç memnun kalmadım sterilize edilince bozuldu