Mutlubirkz_8 Iyı aksamlar kızlar oglum 13 aylık ve pıpetlı suluk almak ıstıyorum bu ıkı marka arasında kaldım kullanan varmı acaba🤗
Mutlubirkz_8 ErvaMuhammedAli16 bende avent ufak sılıkon uclu vardı ama ucu yırtıldı ve yetmıyor su anda o yüzden karar veremedım
Ayseeyk Ben Dr Browns kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim sizin seçimlerinden farkli ama fikir olsun
Babyderin Mutlubirkz_8 bu işin piri avent bence her ürün konusunda ama belli olmuyor Bebekler de seçiyor cankm bazen duymussundur 60 tllik emziği degilde 10 tllik emziği tutuyorlar . Onun gibi düşün
Mutlubirkz_8 Babyderin aynen oyle. Bız su an avent kucuk sılıkon uclu suluk kullanıyoruz daha buyuk olsun dıye degısıyorım. Hem buyuk hem pıpetlı tabıkı su ankı sılıkon olan akıtıyor o ayrı🧐🧐
ArinLisa47 Mutlubirkz_8 canim Philips aventa aldım kızıma bikac ay önce gayet memnunum koku falan yapmadı wee baby almıştım ilk aşırı derecede koku ve siyahlık yapmıştı sonra diren aventa aldım gayet iyi tavsiye ederim uzun oldu ama 😊