Batu37 Anladım. Menenjit aşıları ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi elbette ama ilerleyen aylarda da yapılabilir. Rotanın zamanı geçince telafisi yok. Bunu söylememdeki amaç bazı aşıların birbiriyle çakışmaması gerektiği, o yüzden menenjit aşıları takvime uyarlamak gerekli. Menenjit aşısının 2 grubu var, A ve B. Ortalık biraz daha sakinleşince doktorunuzla kararlaştırırsınız.
İşin özü şu an rota için 2 marka var. Rotarix ve Rotareq. Sizin Rotarix marka yazdırmanız gerekiyor. 3 ve 5. aylarda ağızdan uygulanacak. Soğuk zincirdir, aldıktan hemen sonra uygulatın mutlaka. ☺️