Yigitnannsi ben de yalnızdım biliyorum sık emzirme gerektiğini ama yalnızlık onu yap bunu yap zaten yorgunsun agrın var derken unutuyordum o da uyuyordu akıllı bebek diyordum ışıgımızda biraz kördü bi götürdük 4 gün sonra yogun bakıma aldılar bi gün yattı, mutlaka kaşıkla şırıngayla bi şekilde ver çok kötü oluyorsun yogun bakım yatınca el kadar bebek damr yolunu görünce aglamıştım ben 😪fazla anne sütü de sarılık ypar bunu da unutmayın