Yigitnannsi sağ sütünü kaşıkla ver şırınga ile ver ama ver sarılığı artmasin canım benim inşallah artmadan gidersin. Ama şöyle bir gerçek de var sarılık da uyku yapar baktın ki çok uyuyor hastaneye git sana hastane de değeri 15 çıkarsa yatış yapalım falan derlerse naçizane fikrim yatış yapma 24 saat mama ver sonrasında zaten altını öyle bir kirletecek ki sende görünce şaşıracaksın. Kendimden biliyorum 😊 inşallah hiç birşeye gerek kalmadan geçer 😊