Damlaakin o terleme falan diye anlattığın şeyler lohusalıkta çoğu hamilenin başına geliyo bana da olmuştu.Çok etkilendiğin için izleme bakma öyle şeylere.Kendini nasıl iyi hissediyosan o şeylere yönel güzel şeyler düşün iyi şeyler yaşa…Kendini pozitif tutmaya çabala…Herkes ölecek ama bunu düşünerek yaşarsak hayatı zorlaştırırız .