Damlaakin doğum sonrası hormonlar alt üst oluyor. Bu da psikolojik durumumuza yansıyor. Oğlum küçükken benim de aklıma hep ölüm gelirdi. Korkardım ben ölürsem bu kadar küçükken ne yapar diye. Çok şükür zaman ilerledikçe geride kalıyor bu zamanlar. Kendinizi onunla yaşayacağınız güzel günlerin hayalini kurmaya telkin edin. Olumsuz video ve fikirlerden uzak durmaya çalışın. Abdest alın böyle zamanlarda, rahatlarsınız inşallah. 🙏