[silindi] 4 ay çok erken. Büyükanneler hevesli hemen yesinler istiyorlar ama çok erken. Ek gıdaya 6.aydan başlıyorlar eğer doktor uygun görürse. Erken başlanılması bebeğin sağlığı için iyi değil.
e-bebekteki o meyve pürelerini sakın vermeyin nolur içerisi şekerli bir de katkı maddesi var aylarca duruyor o raflarda. Kendiniz evde yapın tazesini verin bebeğinize, çok kolay.