[silindi] merhaba öyle karısık seylerle başlamamınızı öneririm. Benım oglum 4 ay 22 gunlukken malum sebeblerden dra gıdip soramadık ve kendım basladım.. 3er gun kuralıyla baslamak gerekıyor dıyor butun drlar ve anneler yanı elmaysa 3 gun.. yogurtsa 3gun… aldığınız mama ıkısı karısık alerjı yaparsa hangısı oldugunu bılemezsın.. ben ılk elma ile basladım armut,yogurt, patates,kabak bu sekılde devam ettim sıze de onerım once tek tek kendınız meyveyı sebzeyı deneyın sonra hip organıgı kullanın