theQueen GmzSnn Ben kıyaslayamıyorum ama gerçekten geçti gitti bi tek yarası kaldı ama o da acı vs vermiyor her zamanki gibi bez bağlayıp hayatımıza devam ediyoruz iyileşti bitti 🙈
GmzSnn theQueen bende dün çıkardım kLipsi aLtında haLka şekLinde bi yarası war ama dokundğmda hiç acımıyo ki tepki wermiyo 🙈 hatta aLtından tuttum haLkayı üstüne kdr sıyrıLdı bitek üstünde yarası kaLdı 🙈 atLattık yüz üstü uyumaya geri döndü şükür darısı yaptırcak oLanLara
theQueen GmzSnn Aynen yüzük gibi yarası oluyor o kabuklanıp dökülüyor yavaş yavaş 🙈 zaten klips çıksa bile hiç acımıyor hareketlerde hiç azalma yok daha da artıyor hatta 😂 acı yok acı 😋
theQueen GmzSnn Evet vardı hemen geçmiyor orası 🙈 sanırım hava almadığı için yavaş iyileşiyor, şuan üstü tamamen iyileşti yara kabukları döküldü ama alt kısımda hala yara parçaları var beyaz beyaz ama az oldukça 😇
AlpBebek Yarın sabah 11 buçukta bebeğimi sünnet ettireceğiz. çok heyecanlıyım. Bebeğim çok hareketlendi emekliyor sürünüyor, yuvarlanıyor. Sekizinci aya girdik dün itibariyle. İnşallah zor geçmez. Dua edin bizim için nolur 😌 tüm bebişlere maşallah