GmzSnn Biz yedinci aydayız. Önümüzdeki hafta annemin yanına gidince orada sünnet ettireceğiz. Bu iş için biraz geç kaldık ama napalım. Açıkçası korkuyorum. Hangi yöntemle yazptırmak iyi, çok ağlayacak mı filan çok endişeliyim. Şu an bi de diş ağrısı çekiyoruz. Onunla birleşince oğlum huysuzlaşır mı diye çekiniyorum. Ama büyükken yaptırıp o travmayı yaşatmak da istemiyorum. Allahtan hayırlısı inşalşah çabuk sorunsuz atlatırız şu sünnet olayını. 🙏🏻😔