Havva_Nur evet hiçe sayıyolar ilk d vitamini kullandığımızda araştırmamıştım sağlık ocağının verdiğini 3 4 gün kullandım bebeğim remen çatlıypdu ağlamaktan ıkınmaktan meğerse d vitamini damlasındanmış sonra ocean aldım çocuk rahatladı ondan sonrada hiç bi şekilde sağlık ocağının verdiğini kullanmadım keike iyi verseler durumu olmayan onca insan var gerçekten yazık şuan kullandığımız damla 80 tl alamayan insan çok var ama nerde bunu düşünen devlet🤷♀️