Doktorumun yorumu şu şekilde; ‘sağlık ocakları bir zorunluluk olarak kan değerlerini hesaba katmadan ilerde kan değerinin düşük olma ihtimaline karşı bu ilacı vermek zorundalar ama sizin bebeğiniz takipli bir bebek olduğu için -(ki her ay takibe götürüyorum ve götürmeye de devam edeceğim) önceden bu ilacı kullanmanıza gerek yok, sağlık ocakları annelerin tekrar sağlık ocağına gelmeme ihtimaline karşı bu ilacı veriyor devlet bu şekilde olmasını istiyor ama şimdi kullanmana gerek yok zamanı gelince kan testlerini yapıp gerekli görürsek kullandırırız’ idi. Ben doktora gitmeden önce bir gün kullanmıştım ve o gün çok huysuzlandı bebeğim bilmiyorum o ilaçtan mıydı ama içinde ne var ne yok biz bilemeyiz ama genelde kullanmayın diyorlar çünkü aciliyeti olan birşey değil sadece önlem amaçlı ki doktorum kabız ve İshal yapabileceğini de söyledi.