Sevgi61_ ahhh hiç sorma en zoru da o ya görememk ben hastahanede 2 gün yattım o zmn gördim şimdi imkanlar yüzünden gidip göremiyorum ..
Bir kere bile kokusunu içime çekemedim öpemedim doğuö sırasında bile sadece ellerine dokundum rabbim yar ve yardımcımız olsun .. Dualarım cümle bizim gibi savaşcı anne ve bebekleri ile 😔😔😔