Aynurbebek ben de hep dokunmuştum ama inci candemir’in kitabında okudum sonra elimizi dolaştırmamamız gerekiyormuş, dolaştırdığımızda rahatsız olurmuş. Elimizi sabit tutmalıymışız bilginiz olsun 😉
Biz 32+'de 1420 gr olarak dünyaya geldik ve 25 gün kuvözde kaldık, şimdi 18 aylık yerinde durmuyor 🙏😇🤗 göz kontrolü de önemli çıkınca bizim gözyaşı kanalımız tıkalıydı zorlu süreçler yaşadık şimdi tüp var gözünde geçici olarak. İnşallah çıkartıldığında sıkıntı devam etmez. Sağlıkla kavuşun yavrunuza inşallah 🤲