Busraae bu ara böyleler sanırım. 3 ay 15 günlük. Gece deliksiz uyurdu, şimdi saat başı uyanıyor. Memede en az 1 saat kalırdı şimdi 10 dk emip bırakıyor. Yatağında kendi kendine oynardı, şimdi sadece kucakta gezmek istiyor. Atak dönemi herhalde. Ne oyuncak ne başka bişey dikkatini çekmiyor. Şaşkın şaşkın etrafa bakınıyor sadece. O ne isterse onu yapıyorum ben de, ihtiyacı olan bu demek ki 🤷🏼♀️