Ejderhahavva gozde__ ay sorma ya daha bu sabah iki kat altta oturan komşum görüntülü aradı Neymiş Biz evden zaten çıkmıyoruz alpereni çok özledim diyor bana zarf atıyor bende dedim ki kendimizi izole ediyoruz napalim bu süreçte biraz ozluycez dedim …bize gel gibisinden konuştu …bide diyor eşinden gelir gelse bile biz dışarda değiliz diyor ….hayır ya bende bişey varsa belki ben kendinin hakkına giricem ne kadar saçma insan dolu ya
gozde__ annesininaslani ama koruyorlar kendilerini akılları sıra 🤦♀️İstedikleri kadar küssünler ya 🥳
MayneymisAltintop Sabah evimin karşısındaki parkta yürüyüş yapam bir adam vardı. O kadar ah ettim ki ona. Ben kücück bebeğimle evde sıkılıyorum. Masum yavrumun dışarı çıkmaya hakkı yok ama keyfen spor yapabiliyor. Pess gerçekten
Candy_liz gozde__ bir aydır ben dışarı adım atmadım bebeğimle, eşim haftada bir çıkıp ihtiyaçları alıyor, ekmeğimizi bile kendimiz yapıyoruz, millet de keyfine geziyor, gerçekten diyecek söz bulamıyorum😡
K1996 gozde__ sokaklar tıklım tıklım dolu ya hiçbişey olmamış gibi coluk cocuk genc yaşlı ellerinde cekirdek sokakta ıturuyolar dip dibe ben 2 ayı gecti annnemi göremiyorum ilk torunları suan 3 ay oldu 40 ı mevlütümde gördüler en son cok özledim ben annemi son 3 ay hamileykende evden cıkamıştm onlarda gelememişti o kadar sinirleniyorum ki camdan o insanları gördükçe hastanede yatan o kadar insan var evde bebekleri eşi ailesi onu bekleyen iyileşmek için can atan ama böyle insanlar ne diyim rabbim görüyor
gozde__ K1996 ben de çok kızıyorum bir de marifetmiş gibi buraya yazdıklarında ya da resim attıklarında daha da kızıyorum 😞
BalyanakAlpTuna gozde__ ben doğum yaptığında yeni vakalar başlamıştı yeni doğan bebeğimi bir annem gördü bir eşimin annesi gördü babamlar hala görüntülü konuşmayla idare ediyolar ve kimbilir daha nekadar sürecek çocuk büyücek diyolar . Millet aşırı rahat anlamıyorum nerden geliyo bu rahatlık ve biz ilçede yaşadığımız halde bağlı bulunduğumuz ıl kadar hasta sayısı var