gozde__ En az elli gönderi gördüm. Yok arkadaşa gittik yok onlar geldi. Siz kafayı mı yediniz? Biz sizin gibi düşücesiz, egoistler yüzünden bir aydık evden çıkmadık daha mı uzun sürsün 🤦♀️Sosyal izolasyon nedir açın okuyun. Evdekal demek başkasının evinde kal değil kendi evinde kal gitme gelme kimseyle görüşme demek 😤
gozde__ gozde__ ben annemin özleminden geceleri ağlıyorum artık sizin yüzsüz yazılarınızla da bugün çıldırdım artık 😩
Tgce16 gozde__ daha bugün ya bebeğimin fotoğrafını gönderdim erkek kardeşim var 5 yaşında ses kaydı atmış, abla gönderme fotoğraf çok duygulaniyoruz biz artık diyor ve özledim diye ağlıyor … Kalkıp gitmiyorum onları da çağırmıyorum ama insanların hiçbir şey umrunda değil çoğu kişi hayatına devam ediyor ve öyleleri yüzünden bizim gibi korunan insanlara bir market uğruna bulaşıyor belkide !
Nrnbirol gozde__ evet katılıyorum özellikle sağlıkçı arkadaşlarım yapıyor bunu şaka gibi mangallar çaylar kahveler biz enayıyız sanki evdeyız bir aydır psikolojımız bozuldu artık oğlumla ama yinede çıkmıyoruz
Birogretmenanne gozde__ annem ruyalarima girer oldu. Hergun akşama kadar 10 kez arıyorum. O kadar çok özledim ki yarım saatlik mesafede ama gitmiyorum. Sırf şu kötü günler bitsin de temelli kavuşalım diye. Ama hala bu şekilde duyarsız davranan insanları görünce hakkımı helal etmiyorum onlar yüzünden daha çok evi bekleriz biz 🤬
annesininaslani gozde__ kayınvalidemler de bize darılıyor gelmelerine gitmeye karşıyız diye bizde virüs yok diyorlar ikisi de çalışan insanlar ve yeterince dikkat edeceklerini de asla düşünmüyorum dün aradık gönülleri olsun en azından telefonda konuşalım diye arkadaşlarına oturmaya gitmişler sarma yemek için gelde ortadan iki ye çatlama şimdi
gozde__ annesininaslani ama koruyorlar kendilerini akılları sıra 🤦♀️İstedikleri kadar küssünler ya 🥳
annesininaslani Şimdi gördüm o postu bişey yazıp saldırmak istemiyorum milletin eşi illa çıkalım anama babama gidelim der bununki dikkatli bir eş bu gizli gizli iş çeviriyor hayret bişey
Vefaanadnyadigar gozde__ kesinlikle katılıyorum Babamı o kadar özledim ki ya ona birşey olursa ve ben sarılamazsam die ödüm kopuyor 😢
Deletedmom336 gozde__ bizde evdeyiz 1 aydir annemleri gormedim gidip gelmiyoruz ama herkes keyif yapiyor ve bu durum sinir ediyor
Mom0870 gozde__ 👏🏻 Vallahi duygularıma tercüman olmuşsun. Yok kaynanama gittik , yok arkadaşa gittik . Deli oluyorum okuyunca. Ben anamı babamı görmüyorum. İki sokak ötede ablam var evinden hiç çıkmıyor ama ona bile gitmiyorum. Her eve ayrı poşet giriyor, Farklı havayı soluyoruz. O kadar basit bir şey değil bu virüs bir sürü insan ölüyor. Azıcık ciddiye alın bari bizim günahımıza girmeyin ya ..
17062019 gozde__ bir arkadasim inatla keyfi bir sekilde disarilarda.3 kiz arkadasiyla gecelere akarken videolar resimler paylasiyor maskesiz eldivensiz.bir otelin cafe bolumune gidiyorlar surekli kahve icmeye.dalga gecer gibi de birbirlerine sarilmis fotograf atiyorlar.ben evimin icinde bile sosyal mesafeyi koruyorum.market ihtiyacim olmasa asla cikmamaya calisiyorum.aileme hasretim onlar yegenlerine hasret.simdi korona o arkadasa degil de bana bulasirsa hakkimi asla helal etmiyorum..
Candy_liz gozde__ çok haklısınız, okuduğum postların çoğunda durum böyle, kadın çıkmasa bile erkekler yok arkadaşlarıyla buluşuyor, ya ailesiyle ya kuzenleriyle vs. bu ne vurdumduymazlık ya onlar yüzünden süreç uzuyor, herkesin hakkına giriyorlar..
gozde__ Candy_liz biz sadece markete gidiyoruz gelince de temizlik tedbirlerini alıyoruz bu yani tek sosyal aktivitemiz 🤦♀️
Elifmoms gozde__ ne 1 ayı tam 48 gündür kapıdan dışarı adımımı atmadım. Bebeğim için kendim için eşim için diğer çocukların sağlığı için. Sıkıntıdan 26 senedir yüzümde görmediğim sivilceler çıkmaya başladı. 4 aylık bebeğim evde bir odaya tıkılıp kaldı. İnsanlar daha dün çıkmış kapı önünde okey oynayıp mangal yapıyorlar. Bugün sokağa çıkma yasağı var cocuklar dışarda top oynuyor. İşi olmadığı taktirde dışarı çıkan kimseye hakkımı helal etmiyorum.
Candy_liz gozde__ bir aydır ben dışarı adım atmadım bebeğimle, eşim haftada bir çıkıp ihtiyaçları alıyor, ekmeğimizi bile kendimiz yapıyoruz, millet de keyfine geziyor, gerçekten diyecek söz bulamıyorum😡