eylulvari Usya34 çok geçmiş olsun, bebeğin derdini anlatamaması o çaresizlik ne zor şey.. rabbim bir daha vermesin hiçbir hastalık
Usya34 eylulvari Teşekkür ederim.🥰 Bir an önce büyüsün istiyorum valla. Bir derdi var belli, ama anlatamıyor. Çok zor ya gerçekten hani büyük olsa anlatır meramını anlarız. Yavrum ya çok da ağlıyordu😓 Allah hepimizin çocuklarını bizlere bağışlasın 🙏
eylulvari Oap12 evet, rabbim önce evlatlarımızı sonra hepimizi korusun inşallah bir an önce bitsin bu kabus..
eylulvari Gamzeli2206 kan almadı boğazıma baktı doktor sadece ateşini ölçtü birkaç soru sordu boğaz enfeksiyonu dedi çok içime sindi mi diyeceksiniz hayır ama malum şartlarda bu bile içimizi rahatlatıyor :(
UmayGunes eylulvari Teşekkürler.Aynen öyle şimdi en basit olanıyla ölçüyorum umarım tekrarlamaz çook geçmiş olsun😌
eylulvari Usya34 bazen çok güzel bir dönem her anları çok kıymetli diyorum bazen de en azından derdini anlatabilse diyorum.. ateşimiz yeniden çıktı şurup veriyoruz sürekli allah yardımcısı olsun bebelerimizin..