Oap12 size de çok geçmiş olsun. hastanede kimse yoktu, oradaki bankonun üzerinde hasta kayıt defteri açıktı gözüm ilişti ve yeşil yeşil kırmızı kırmızl yazıyordu, bir kırmızıda covid-19 koah yazıyordu. geceden beri aklımdan çıkmıyor :( tamam temasta bulunmadık hastaneyi çok güzel hazırlamışlar çok ince davranıyorlar hiçbir isteğimize tuhaf bakmadılar ama ne bileyim:( bebeklere ayrı müşade odası vardı ve alt açma vs her şeyi düşünmüşlerdi. tabii beklemek istemediğimi söyledim anlayışla karşıladılar çıktık geldik eve. biz de kızım 4 aylık değildi bronşit olduğunda sık sık burun temizliği yapmıştık, odasına soğan içerisine karanfil koymuştuk, denemediyseniz deneyebilirsiniz onu da. sizin yavrunuza da rabbim şifa versin inşallah dikkat edin siz de 🙏