Aras-27 hiç bir tedavi yapılmadı 6 aylıkken öğrendik her iki böbrekte birden fazla vardı 3 ayda bir kontrole gidiyorduk idrar ve ultrasonla bakılıyordu birde idrarda bi tahlil vardı adını emin olamıyorum hatırlamadım ona bakılıyodu büyüdükçe değerleri normale döndü 18 aylıkken kalmadığı söylenildi geçtiğimiz yaz su tüketimini arttırmıştı