Beyzaaa1 canım bnm oğlumda 4 aylıkken iki böbrekte tas var dendi idrar yolu enfeksiyonu yüzünden oldu sünnet ettik bir böbrekteki taaş kendiliğinden düştü ama biri daha duruyor 5mm bol su içir dedi bende yapıyorum artık nolcak bilmiyorum bizm doktr agzı sızı yapmaz dedi bu bebege merak etmeyin dedi