gvnkbr Zeyzeyyyyy 1saat bekle sonra güzelce çalkala sonra verirsin dolaba içerisindeki maddeler sekerlesiyo diye koydurmuyorlar bozulmadı merak etme
Neslihansr Zeyzeyyyyy dışarda durmasında sakınca yok ben eczane ye sormuştum onu demişti ki biz de ki tüm ilaçlar dışarda zaten birşey olmaz . Antibiyotik dışında diğerlerini buzdolabına koymuyorum ben
deletedmom247 Zeyzeyyyyy Doktorum bana hiç dolaba koyma demiştii reçetesinde de yazıyor zaten oda ısısında biryere koyun dolaba koymayın diye😒 Bende bilmiyordum önceden bunu içime sinmedi yenisini almıştım
deletedmom247 Zeyzeyyyyy Ayrıca eklemeyi unutmuşum bende vermiştim 5,6 defa birşey olmadı😌 verebilirrsinizz
Zeyzeyyyyy deletedmom247 şimdi bugğn eczaneyede gidemem öyle kullanıcam ☺️👍🏼 Sağolun inşallsh birşey olmaz