AtaTrkmn Yamur evet bencede katılıyorum size bebeğim 10 aylık hala kendine ıspanak bakliyat vs yedirdiğimde gazlanıyo erken saatlerde yedirmeye çalışıyorum o yüzden yoksa uyuyamıyo sancıdan🤦🏻♀️😕
Bircicekbirbocekannesi Melek-27 facebook ta emzirme akademisi diye bir yer var oraya üye olup bi sorun isterseniz yardımcı olurlar canim.
Olich Minikkurbaga_14 tüm yorumları okumadım fakat ben e-bebekte satılan promalt içeceğinden günde 2 tane mutlaka içiyorum. Bana epey fayda oluyor şu anda bir sebepten dolayı sütümü sağmak zorundayım. 60 ml den 100 mlye çıktı 1 haftada. Deneyin belki size de yarar
Eslemervaninannesi Minikkurbaga_14 bol su yesillik hurma ben cay hurma lokum gibi seyler tuketincede benim sutum artiyo ama herkeste ayni etki vermeyebilir ha bide kilo yapjyo 😏
Olich Kusdmr yok ikisinden (sol daha az sağ hep daha fazla veriyor nasıl oluyorsa) bebeğim 20 günlük. 3 saatte bir sağmak zorundayım bebeğim hastanede bundan dolayı hep dondurup hasteneye yolluyorum babasıyla
Eslina-20 Minikkurbaga_14 benimde sütüm yetersizdi bebeğim hiç durmuyor açlıktan hep ağlayıp uyumuyordu tabi biz açlıktan değilde gazdan zannediyorduk doktora götürdük doktor açlıktan öldüğünü söyledi anne sütüne ek mama vermemi söyledi 3 ayligiz şimdi hep anne sütü + mama veriyorum
Sgz Minikkurbaga_14 arkadaşlarında dediği gibi bol bol su içmeye,mümkün olduğunca dinlenmeye,stresten uzak durmaya çalış. Kişiye göre değişir destek amaçlı her gün sabah ve gece yatarken 1 fincan lactamil veya humona çay içiyorum.sende deneyebilirsin
Betulberen Bol su ,bulgur pilavı (kimyon ekliyorum üzerine ) Dereotu ,helva ,aktarlarda ve internete Ziya dede emzirme çayı var bana çok iyi geldi .
Minigim_ Minikkurbaga_14 Bizde 23 günlüğüz su çok tuketiyorum birde gaz problemi başladı ne yiyeceğimi bilemiyorum gaz yapar mı düşüncesiyle tahin helvası falan süt artırıyormuş denedim biraz fark etti kimyonlu rezene falan içiyorum
Nilnil Minikkurbaga_14 yok canım doymadıgı için değil senin bebegin de benmki gibi bende öyle sanıyodum sütün de az değil ve iyi ki. De öyle yapıyo sen hic sukıntı etme 1 buck aylık felan olunca geçecek bu durum hatta yeri geldi mi meme reddinyasayacaksın o su an sadece kendni güvende hissetmek icin emiyo emin ol bana da cok söylüyolardı bende inanmıyodum yok canm bi bebek hic mi uyumaz hc mi kucaktan memeden inmez diye skntı ederdim sonrada alıştım ve doya doya emzirdm sende öyle yap hem gelişimi için iyi hemde ruhsal doyum saglayacak o emdikçe de sütün artacak zatenx sütü arttırmanın en ve tek etkili yolu emzirmektir emin ol zamanla öğreneceksn
blgshn Minikkurbaga_14 bol su, havuç pancar dereotu ve tarhana çorbası bunlar benim sütü oldukça fazlalaştiriyodu