Minikkurbaga_14 23 günlük kızım var ve sutum azalmis sürekli emmek istiyo sagdim ama 25 ml sut anca cikiyo aç doymuyo doymadigi icin uyumuyo sutu artirmanin yollari varmidir acaba
defnesmomm Minikkurbaga_14 sizin sıvı tüketiminiz nasıl? En az 3 litre su içiyor olmanız lazım öncelikle. Bulgur pilavı + ıspanak harika süt yapıcı 👌🏻
Serenty Minikkurbaga_14 yulaf yediğim gün sütüm fışkırdı resmen.ama oğlumda iki gün gaz sancisindan kivrandi.gqz problemin yoksa deneyebilirsiniz
GmzSnn Minikkurbaga_14 sürekli emmek isteyen bebek her zaman aç olduğı için değil yapabildiği tek aktiwite emmek olduğu için sürekli emmek ister we emzirmediğinizde ağlama sebebi sürekli emdiği için gaz sıkışmasından sancısı olduğundandır. Emzirme düzeninizi en az 2 saatte bir (normali 3 saat), Düzene sokarsanız emzirmediğiniz zamanlarda sakin we uykusu düzene giren bi bebek olur. Bunu başarmak için biraz sabır we azim gerekiyo ilk haftalarda alışamıyolar her ağladığında memeye yatırmayın oyalayın✌🏼
GmzSnn Minikkurbaga_14 Bu arada sağma işleminde çıkan yarım çay bardağı süt, bebek emdiğinde 1 su bardağına kadar çıkar çünkü bebek emmesiyle sizin sağmanızdaki güç farkı çok yüksek✌🏼 Bol sıwı tüketin sütün %80 ni su zaten besleyici gıdalar tercih edin hoşaf için ✌🏼
AtaTrkmn defnesmomm sütü bilmemde kesinlikle harikada gaz yapıcılar üstüne tanımam heleki ıspanak hastaneye koşmuştuk gazdan 23 saat uyumadan ağlamıştı bebeğim
anne15 En cok su içmek , emzirmek, komposto , melisa-anason-rezene-tane kimyon bu süt yapıyormus akrabamız kadın doğumcu o söylemişti denemedim ama deneyin isterseniz
biranne11 Minikkurbaga_14 Canım sağmayla asla sütünü ölçme ☺️ Bazı gögüsler sağmaya musait olmuyor ☺️ Bol su iç. Burda bir annemiz sür gögüsten değil beyinden gelir yazmıştı son derece doğru 🤭 Stresten uzak dur ve sürekli su 🤩
Zeynepkskn Minikkurbaga_14 Bool su tüketmek en iyi süt yapıcı şey canım. Ayrıca tahin pekmez yiyip rezene içiyorum sütüm gayet iyi
Birkoalaanasi Mutlu olun, olumlu olun. Bebeğiniz ile ten teması kurun. Bir buçuk iki saatten daha fazla emzirmemezlik yapmayın. Mümkün olduğunca bir saat uyumayı deneyin. Her gün üç litre su için. Meyve hoşafı yapabilirsiniz. Tahin helvası çok güzel süt yapar. Boza çok güzel süt yapar. En önemlisi de sütüm az ve yok diye düsünmeyin. Bunu düşünmek bile sütü etkiler. Ne kadar emzirirsen o kadar sütün olur. Günlük duş almak çok iyi gelir. Emzirmediğin zamanlarda göğüs ucunu ve çevresini uyarabilirsin. 🌱
Melek-27 Minikkurbaga_14 kesinlikle bol su içmeli desteksiz südyen takmalısın. Doktorumun tavsiyesi çok çok ile yaradı
Bircicekbirbocekannesi Minikkurbaga_14 canim yeni doğan bebekler sürekli emmek ister bu cok normal. Uyumamasi açlıktan ziyade gazdan olabilir canım. Bebekler gazı oldukça emmek ister emdikçe gazı artar kısır döngüye girersiniz. Youtube dan gaz masajı videolarını izleyin o sekilde zeytin yagi ile masaj yapın. Ayaklarını karnina dogru bastır gaz maz kalmaz ben kafasına degdiriyordum ayaklarını bukerken korkma sakın. Sütün artması için bol su bol sıvı bol bol uyku dinlenme ve istedikçe emzirme yeterli. Emzirdikçe süt kanallarını açıyor ve süt salınımını arttırıyorsun.
Minikkurbaga_14 Az once emzirdim gazını çıkardım ama avzindan burnundan süt fiskirdi yetiyomudur acaba hic gelmese agzindan burnundan süt fazlasını mi cikardi ki
Melek-27 Benim sütüm çoktu ama kızım emmedi 3-4 ay oldu tamamen bırakalı ama pompa yapmak istiyorum şimdide. Gelir mi sizce pompayı sipariş verdim sabırsızlıkla bekliyorum
Bircicekbirbocekannesi Melek-27 facebook ta emzirme akademisi diye bir yer var oraya üye olup bi sorun isterseniz yardımcı olurlar canim.
aramzamzam Minikkurbaga_14 stres yapma sütüm az deme uyku süt yapıyo uykunu almaya çalış bebeğin uyudukca her emzirme den sonra ceviz badem kuru incir bol su meyve boza da süt yapmıştı bulgur pilavı komposto insandan insana da değişiyo deneyip bulursun inşallah cok sütün olur 🌹
Seferdeniz Minikkurbaga_14 29 günlük benim bebeğim ama sağmıyor um sadece emziriyorum yetmediğini nasıl anlarım