Azizeguney Kızlar şimdi çıktı kan sonucu ve röntgeni altıncı hastalık diye bi şeymiş ateşin çıkması inmesi çok normalmiş o kadar ferahladı ki içim anlatamam idrar testide 1 saat sonra çıkıcak. Doktor kandan bi şey çıkmadıysa idrardanda çıkmaz dedi 😊😊