Sürekli ateşi çıkıp duruyodu aşı olmuştu. 3 gün sürünce dayanamadım hastaneye gittik. Polise ambulansa haber verdik polis çıkın aracınızla plakayı ekiplere verdik ceza yazmayacağız dedi doktorlarda gelin bekliyoruz deyince çıktık hemen. Kan aldılar 2 saat sonra sonuç çıkıcak, röntgen çektirdiler 5 dakikaya sonucu çıktı. Ağızdan burundan örnek aldılar oda 5 gün sonra çıkıcakmış. Şuan altında idrar torbası var evdeyiz işemesini bekliyoruz idrarı hastaneye götürücez. İnşallah korona yoktur. Bizim için dua edin onda varsa hepimiz test olucaz karantinaya alınıcaz 😞