Deletedmom136 hiç kötü olmayın ağlasın, gerekirse oturun beraber ağlayın. Arkasından ağlayacağımıza yanında ağlayalım sevdiklerimizin. Allah başka dert vermesin inşallah şu günleri atlatalım çok dolaşırız. Benim kızımda 2 yaşında evimizin her odasından park görünüyor. İlk zaman parka gelen çocuklar oluyordu. Anne bizde gidelim diyordu şimdi bakıyor gelen giden yok ama parka bakıp bakıp inşallah hastalık geçsin gitcez oynucaz diyor.