Anneler internet alışverişlerimi trendyol yada Hepsiburada nın hepsijetiyle yapıyorum.yurtiçi lanet Kargosu getirmiyo zaten eve uğradık yoktunuz mesajı atıyo bugün hepsijette aynı şeyi yaptı yokmuşuz evde tekrar geleceklermiş.siz nerelerden yapıyosunuz internet alışverişi yada sıkıntıya sokmayan neresi var valla bıktım artık.bebeyle kargo şubesine gitcem işim gücüm yok