İlk ek gıdaya başladığımızda blw yöntemiyle besledim kızımı. Zamanla her şeyi kendisi eliyle yiyordu. Zamanla kaşık çatal da verdim. Kendisi de istekliydi ve başardı. Şöyle söyleyebilirim yaşından sonra çatala ben batırdım o yedi. 14 15 aylıktan sonra kaşıkla döke döke yedi. Şimdi 19 aylık 2 aydır falan ben yemeğini koyuyorum ben kendi yemeğimi yiyorum o kendi yemeğini yiyor yoğurt ve çorba da dahil genelde müdahale etmiyorum. Ama alışma sürecinde her yerin çok pisleneceğini, duvarların yerlerin mama sandalyesinin kıyafetinin saçlarının bile pis olacağını kabul edin ve umursamayın. Çok rahat edeceksiniz.