Mom34 11 aylık olacağız 24ünde. Blw usulü başladık ve öyle ilerliyoruz. Kaşık için çok erken; bunun nedeni de kaşığı kullanmak çatal kullanmaktan daha zor, bilek hareketi lazım; onu da çoğu bebek henüz yapamaz. Çatalla kaba olarak batırıp ağızlarına götürmeye çalışırlar çatalın ucuna yiyeceğini takıp oradan eline alır ezer oynar ağzına götürür. Biz daha yeni yeni çatalı batırmaya çalışıyor çoğu zaman da beceremiyor eliyle yemeye devam ediyor eline alıp çatalın ucuna takmaya çalışıyor. Acele etmemenizi öneririm, her çocuğun gelişim süreci yada çatalla barışma süreci farklıdır. Belki de eliyle mıncıklayarak dokunarak yemekten keyif alıyordur. Sizi de çatal kaşık kullanırken görmesi bu süreci kısaltır yani daha çabuk öğrenmesini sağlar.