Bizde doğduğumuz zamana göre şuan 4 ay 20 günlüğüz. Anne ve babayı ayırt edebiliyor artık, yüzümüze gülüyor , oyuncaklarını tutuyor onlarla oynuyor, gelişim kartları aldım onlara bayılıyor, sağa sola dönmeye çalışıyor yeni yeni. Önüne veya yanına oyuncak koyduğumda almaya çalışıyor, gece ve gündüzün farkında. Kafasını tutuyor kalkmaya çalışıyor 😂 elleriyle çok oynuyor bacakları daha tutamıyor tam, Agu aug ayyy diyor 😂