Zeyzey2616 Kımıl kımıl olması gazdan. Uyanmaması da yenidoganliktan. Ama uyandırman lazım. 2’saatte bir beslenmesi lazım kan şekeri düşerse daha cok uyur çünkü. Altini aç, çoraplarını çıkar, ayak parmaklarını sık( bastirmaktan korkma hemşireler daha beter sıkıyor:)) belki hafif ıslak pamuk dokundurabikirsinn popişine. Benimki de tam uyanmadan emmezdi. Burada ilk açtığım post bebeğim uyanmiyor bile olabilir 🙃 merak etme sonra uyumuyor diye post açıyoruz.