Zeyzey2616 bebeği emzirirken arkaya doğru yaslanın yatar gibi o zaman tayzigi azalacaktır 👍 ve mutlaka 2,5 saati geçmemeli emzirme araları sonra sarilikla uğraşırsın Allah korusun o yüzden sırtını sıvazla,ayaklarının altını gıdıkla veya bezini açıp temizle hemen uyanır o emerken yorulur sen o yoruldukça memeyi ağzından çekmeden çenesini hareket ettir nazikçe devam eder emmeye👍